lauantai 4. toukokuuta 2013

Paketti ja ostoksia

Ensin parit viime aikojen ostokset.. 


Lumene Gloss & Care - 3in1 Kynnen tasoittaja
Coral Prosilk - 151
Gina Tricot - Cabaret

Coral ja GT:n lakat ostin lähes käyttämättöminä kaveriltani. :)


Ja sitten, otin osaa Lilan Turhaa roinaa -tempaukseen, ja eilen käsiini saapui ihana paketti! '
Ei hätää lila, nämä pääsivät hyvään ja rakastavaan kotiin :p




3 arkkia tarroja ♥ + näissä kuvissa piti olla 2 kynsiliima pötköä, mutta kappas vain eipäs olekaan. :D


STRASSEJA ♥ Ensimmäiset omat strassini, joten varmasti tulee käyttöä :p


Golden rosen Classics metallic lakka, ah. Oon rakastunu näihin metallic lakkoihin, mutta rakastuin liian myöhään kun ei niitä oikein enää mistään saa.. hmph.



Tippitarroja, oon pitkään suunnitellu näitten ostamista!

Lisäksi paketista löytyi ihan kirje :)

5 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja lilalta tullut paketti.Mullekki tuli ja käy kattoon onko mun myytävissä mitään mielenkiintoista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon sielä on mielenkiintoista, mutta mulla kun ei ole vielä omia nettitunnuksia niin maksun kanssa voisi tulla ongelmia :/

      Poista
    2. okei mut tokihan sen voi suorittaa vaikka vanhempiesi tililtä mut ilmottele jos oot myöhemmin jostain kiinnostunu,Jotku on laittanu kyl omalla vastuulla kirjeitse rahan et sekin yx vaihtoehto

      Poista
    3. vanhemmat ei oikein piittaa tästä mun kynsiharrastuksesta, että tuskin lähtisivät makselemaan, mitään mikä liittyy vähänkää kynsiin tai kynsilakkoihin :D

      Poista