perjantai 11. lokakuuta 2013

33 Day Challenge - Day 9: Indian


Technic - Looby lou
Kiss - White
Akryylimaalit / Acrylic paints

Oon huono näis maa haasteis. :D Tosin näihin mulla oli mielessä hieno idea että liukuvärjäys oranssilla ja vihreellä ja sitte sellasia siistejä killuttimia siihen, MUTTA, mulla ei ollu sopivaa oranssia taikka vihreetä. Mun täytyy kyllä oikeesti kohta mennä ostaan vihree lakka, sitä tarttee yllättävän mones paikas. Mutta niin siis siinä vaihees mun idea meni viemäristä alas. Päätin silti koittaa onneani ja liukuvärjätä akryylimaaleilla, mikä ei onnistunut. Note so self: akryylimaaleja voi liukuvärjätä keskenään, mutta ei lakkojen kans. Vetelin sitte muutamat viivat ja tadaa, close enough to Indian nails!

* I'm not good with these country challenges. I actually have idea for these, but it goes down the drain when I realize that I don't have GREEN POLISH! Or the orange what I wanted to use. I really need to go shopping and by grassgreen nail polish. Even though these nails were meant to fail, I decided to try, and as I though, not good. Try to cover it white white stripes, obviously failing with that too. But close enought to Indian nails!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti