torstai 22. elokuuta 2013

Appelsiini


Essie - Ballet slippers
Technic - Juicy Jelly
Kiss - White

Lakkaushaaste ryhmän tämän viikon aiheena Oranssi, josta mulle heti tuli mieleen appelsiinikynnet. Joten eikun tekemään sellaisia, tässä sitten lopputulos. Ei menny ihan niinku strömssössä mutta oommä ihan tyytyväinen kuitenki :)

Lumenen ridge filler on vieläkin mun mielestä paras ranskislakka. Se vaan on niin turtanan pienes putelis ja näitä muitakin on kertynyt joten niitäkin pitää aina välillä käyttää :D Tämä Ballet Slippers tosin ajaa myös hyvin asiansa, tosin nyt kun olen jonkusen asteen ruskettunut niin ranskislakan en toivoisi ihan noin paljoa vaalentavan mutta on tämä silti hyvä, ehkä jopa sijalla kaksi mun ranskislakoissa.

psst, oon taas kynsilakkojen ostolakossa! Saa nähdä kuinka tällä kertaa pärjään :p



Köhköh on melkein yhtäpitkät kynnet kummaski kädes :D Mutta toisaalta, saapa kokeilla lyhyisiin kynsiin esim leimauksia ja näkee myös sen miltä lakkaukset näyttää lyhyemmissä, joten en valita. Vaikka kasvatankin niitä koko ajan pyrkien samaan pituuteen kuin toisessa kädessä, tosin epäilen etten siinä koskaa tule onnistumaan, koska oikeaa kättä kuitenkin käytän sen verran enemmän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti