sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Geelihärpäkesekasorto


Tuli sellainen päähänpisto viimeksi geelejäni huoltaessa, että voisin esitellä tän mun sekalaisen seurakuntani, mistä mun geelikynnet syntyy! Aineet on vaihdellut sen kun ehtii, mutta nyt on aika hyvin vakiintunut tälläinen sarja, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Ja epäilempä, ettei kovin monella muulla oo vastaavaa yhdistelmää käytössä! Eli jos et tykkää eri geelimerkkien sekoittamisesta toisiinsa, en suosittele lukemaan ;)

Alla esittelen pohjustusaineet ja itse geelit. Lisäksi mulla on käytössä Mereneidin vihreät muotit, Cesarsshopista tilattu Nailfixin cleanser ja Promedin uv uuni!


Pohjustusaineina mulla on tällainen setti. Edesmenneestä Adenina -verkkokaupasta on tilattu prep, ja tää on ollut mulla käytössä ties kuinka kauan, enkä siltikään ole saanut pulloa edes puoleenväliin. Riittoisaa siis on! 

Mereneidin No linesia en käytä joka kerta, vain silloin jos on ilmaantumia enemmän tullut kynsiin niin laitan tätä sitten viilauksen jälkeen ennen uutta geelikerrosta. Haisee ihan kamalalle!

Mosaicin primerin oon todennut muutamista ehdokkaista parhaaksi. Mereneidin oman käytin loppuun, mutta tämä pesee sen kyllä ihan kuus-nolla. Mereneidin primerillä jouduin huoltamaan omani kahen viikon välein, ja siinä vaiheessa kynnet olivat jo ihan kamalassa kunnossa. Nyt menee kevyesti kolme viikkoa, ja ainut syy huoltoon on järjetön kasvuraja!



Uusi pohjageeli saapui mulle juuri, ja tällä oon ehtinyt tehdä vasta muutamat kynnet, mutta tyytyväinen oon silti tähän Frauleiniin ollut! Aiemmin mulla oli Mosaicin Flexy, joka sekin hoiti hommansa mutta koen tällaisen omalla siveltimellä olevan pohjageelin paremmaksi :) Flexyä ennen oli Mereneidin pohjageeli, ja siitä en oikein tykännyt... Flexy oli mulla käytössä aika pitkään, sitten tilasin ison läjän geelejä rakennekynsikirpalta ja mukana oli mm. tämä pohjageeli :D Ja käyttöön jää ainakin toistaiseksi!

Päällysgeelikin on Adeninalta joskus hommattu ilmeisesti EF merkkinen. Tää on siinä mielessä hyvä, että pinta jää sen verran kovaksi että pystyy luttaamaan kynsilakanpoistoaineen kanssa kutakuinkin huolettomasti. Jos vain sattuu laittamaan vähäänkään liian paksun kerroksen, alkaa kynnet lohkeilla sen liian kovuuden takia aikasta äkkiä. Mulla on myös Mosaicin päällysgeeli, jota käytän silloin kun teen geeleihin ihan koristeluita, siis sellaisia joita ei vain poistoaineella poisteta! 


Rakennegeeli(t) onkin sitten ainoat joiden kanssa oon pysynyt mereneidissä. Vaaleanpunainen rakennegeeli on tuossa isossa pönikässä, ja tuo onkin vielä aloituspakkauksesta. Seuraava on jo odottamassa korkkausvuoroa! Ei tässä enään paljoa olekkaan. 

Uuden camouflage geelin tilasin joku viikko sitten kun edellinen loppui. Natural on tämän sävy ja tästä oon tykännyt! Väri tässä uudessa oli tosin ihan eri kuin vanhassa... Tai sillain, että tästä tulee sama sävy mutta puolet vähemmällä määrällä :D Vanhasta laitoin aina kaksi ohutta kerrosta, tästä laitan yhden superohuen ja silti tuntuu että se värjää liikaa...

4 kommenttia:

  1. Tosi mielenkiintonen postaus, en tee geeleillä itse vaan akryyleillä, mutta oli silti kiva lukea aiheesta kun joskus varmaan kokeilen geelejäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Välillä vähän erilainenkin postaus :)

      Poista