tiistai 16. heinäkuuta 2013

Pinkki seepra 2






Lumene -3in1 ridgefiller
Technic - Cherry boom boom
Kiss - Black
Kiss - Silver glitter

Halusin jotain nopeasti tehtävää, mutta kuitenkin suhteellisen näyttävää, ja värikästä. Lakkalaakisto siis nappasin pinkin Technicin lakan ja aloin miettimään siihen koristeluja, ja päädyin ranskikseen. Ja totesin että kyllä toi vapaalla kädellä ranskiksen teko onnistuu jo sen verran hyvin, ettei siihen tarroja tarvitse, mutta kyllähän niitä tarroja voi muutenkin käyttää ;)

4 kommenttia:

  1. Nätit! Taidan lainata ideaa joku päivä, jos et pistä pahakses. ;D Ite tykkään käyttää tarroja sen takia, kun mulla tärisee kädet jostain syystä niin, että välissä heilahtais muuten ihan muualle lakat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lainaa toki :D Mä oon tainnu tehä ranskiksia tarpeeksi monet ettei enää niinkää käsi tärise :D voi tosin myös vaikuttaa asiaan se että olen molempikätinen, eli esimerkiksi kirjoittaminen onnistuu mainiosti kummallakin kädellä :D

      Poista
  2. Nämä on nätit, täytyy vaan odotella että omat kynnet kasvaa niin saa vielä nätimmät tehtyä kuin nyt saisi näihin toistaiseksi töpökynsiin. :) Apinoin sitten. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kynnet alkaa jo pikkuhiljaa olla jopa liian pitkät ranskiksiin, ainakin jos yrittää v ranskista tehdä nii jää joko paljon kärkeä näkyviin ja tai sitten ranskiskärjestä liian pitkä. :D Kiitos :)

      Poista