lauantai 22. helmikuuta 2014

Half moon mani week: Day 6 & Miittikynnet



Color Club - Nomadic in nude
Essence - I'm the boss!
Essence - Gorgeous bling bling

Teemaviikko lähenee loppuaan ja minä vasta olen pääsemässä vauhtiin! Raitojaraitojaraitoja, vielä mä opin tekemään niistä suoria! Sehän mulla olikin haasteena tälle vuodelle, ja kyllä ne varmaan jo pian alkaa suorilta näyttää... Vesimarmorointihaastettakin suunnitellin, mutta totesin että eeheieiei mun hermot kestä, kerran vuodessa yritys riittää mulle vallan mainiosti!

En nyt keksi mitään sen kummempaa näistä kertoa kuin jo sen aika yleiseksi tulleen litanian; Nomadic in nude peittää kahdella, kuivuu kohtuu nopsaan eikä jätä raitoja. I'm the boss! on ihana hiilenharmaa shimmerlakka ja Gorgeous bling bling onkin saanut lähemmän tutkistelun tässä postauksessa.

Mutta se tärkein ilmoitus, meillä on etelä-pohjanmaalla tänään miitti! Ja minähän en meinaa housuissani pysyä, varsinkaan kun jo suurinpiirtein tiedän mitä kaikkea ihanaakivaa miittipussukoista tulee paljastumaan! Niistä lisää sitten myöhemmin, sponsoripostauksen olen jo ajastanut ja se tulee näkymään miittimme aikoihin. :) 

* Nail polish meeting is TODAY. Can't wait! These nails are also my meeting nails, maybe sometime I'll learn how to do staight lines... Longer brush won't be bad, short one I have is not very good with lines.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti